چندضلعی

چندضلعی اراپه دهنده خدمات انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی

چندضلعی

چندضلعی اراپه دهنده خدمات انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انجام پروژه آباکوس

نرم افزار آباکوس یکی از قویترین و با کیفیت‌ترین نرم افزارها برای مدل‌سازی و تحلیل سیستم‌ها و مسائلی می‌باشد که تحلیل آن‌ها به صورت دستی و عددی ممکن نیست و یا به دلیل صرف وقت زیاد و حجم بالا به صرفه نیست. نرم افزار آباکوس با بهره گیری از (Finite element) که از بهترین و دقیق‌ترین تئوری‌های عددی است قادر به تحلیل تمامی مسائل مهندسی مکانیک، عمران و ... می‌باشد. مهندسان مکانیک و عمران نرم افزار آباکوس را جزو قوی‌ترین نرم افزارها در رشته مکانیک و عمران می‌دانند.  پیدایش نرم افزار اباکوس به سال ۱۹۷۸ بر می‌گردد . اسم نرم افزار آباکوس از چرتکه گرفته شده است، که در گذشته به عنوان ابزار محاسباتی استفاده می‌شد. با پیشرفت روزافزون امکانات نرم‌­افزاری و سخت‌افزاری در چند دهه اخیر استفاده از نرم‌افزارهای اجزاء محدود نظیر آباکوس در مسائل مهندسی و انجام پروژه‌های علمی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا و هم چنین ارایه مقالات علمی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است
چندضلعی امادگی دارد تا انجام پروژه های آباکوس در تمامی رشته‌ها نظیر: ، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، هوافضا و ژئوتکنیک را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد.

نحوه انجام پروژه آباکوس در چندضلعی

پس از ارسال سفارش پروژه شما تیم کارشناسان متخصص پروژه مارکت در زمینه آباکوس مستندات ارسالی توسط شما را بررسی نموده و روش‌های مختلف را برای انجام سفارش پروژه آباکوس به اطلاع شما خواهد رساند. همچنین در صورتی که روش‌های مختلفی برای انجام پروژه شما وجود داشته باشد و یا اینکه بتوان ابتکارات و نوآوری‌هایی را برای انجام پروژه اعمال نمود، کارفرما در جریان این موارد نیز قرار خواهد گرفت. هزینه ثبت سفارش و مشاوره اولیه انجام پروژه آباکوس رایگان است.

  • حمید اعلمی زیرک
  • ۰
  • ۰

انجام پروژه GIS

نرم افزار Arcgis نوعی سیستم اطلاعاتی جغرافیایی (Geographic Information System) است که برای بررسی و تهیه اطلاعات و نقشه های جغرافیایی به کار می رود. ابزارهای این پلتفرم امکان تهیه نقشه، اکتشاف و به اشتراک گذاری اطلاعات همراه با مکان دقیق آنها را فراهم می کند. نرم افزار Arcgis برای تهیه، بررسی، آنالیز و در کل مدیریت نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی در غالب پایگاه داده می باشد.

این نرم افزار در زمینه نقشه برداری بیشترین کاربرد را دارد. امکان آنالیز فضایی (Spatial Analytic)، شاخص ترین بخش Arcgis می باشد که به طور کلی اشیا و ارتباطات آنان را در دنیای ما به نمایش می گذارد و برای پیدا کردن مکان مناسب برای تجارت جدید بسیار مناسب است.

برای مثال شرکت x در کجا قرار دارد و کامیون های حمل بار این شرکت در این لحظه هر کدام در چه مختصات جغرافیایی می باشند. قرار دادن این گونه اطلاعات در نقشه و نشانه گذاری آن به صورتی که برای شما قابل درک باشد، از جمله قابلیت های آنالیز فضایی Arcgis است.


 

مراحل انجام پروژه های GIS و نقشه برداری

۱- ورود داده به جی ای اس : تشخیص و گردآوری اطلاعات مورد نیاز مانند نقشه توپوگرافی ، نقشه زمین شناسی ، تولید لایه ها ، تبدیل و اتصال بین لایه ها ، انتخاب سیستم مختصات متناسب با پروژه و مدیریت پایگاه داده
۲- مدیریت داده ها در جی ای اس
شناخت اهداف پروژه و تفکیک اجزا پروژه جی ای اس ، بررسی پروژه های مشابه انجام شده ، راه کارها و نتایج ان ها ، شناخت مخاطبان پروژه و خروجی و گزارشات مورد نیاز ایشان ، شناسایی اهداف جانبی و استفاده از داده ها و خروجی ها در پروژه های دیگر
۳-تجزیه و تحلیل داده ها در جی ای اس تجزیه و تحلیل داده ها و ترکیب آن ها ، تولید مدل های فضایی و نقشه های ساده ، تولید گزارشات و تحلیل های مورد نیاز ، در این بخش مورد بررسی قرار میگیرند.
۴- تهیه خروجی در جی ای اس
تولید نقشه های نهایی و نمایش اطلاعات قابل رویت برای کارفرما ، تولید گزارشات ، و نمودارهای تحلیل رویه نقشه ، تولید راهنما و درج مشخصات رویه نقشه و ارایه نتایج در این مرحله صورت میگیرد.
 

انجام پروژه gis و نقشه برداری خود را به چندضلعی بسپارید

دانشجویان بدلیل پیچیدگی و عدم وجود زمان کافی برای یادگیری نرم‌افزارهای تخصصی، اغلب در انجام پروژه gis خود دچار مشکل می شوند. از طرفی از آنجایی که این نرم افزار در رشته‌های مختلف نظیر نقشه کشی و نقشه برداری ، مهندسی معدن ، منابع طبیعی ، سنجش از راه دور،هواشناسی ، محیط زیست، مخابرات ، شهرسازی و زمین شناسی و ... کاربرد دارد. گستردگی نرم افزار gis منجر به پیچیدگی این نرم افزار برای دانشجویان شده است. دپارتمان مهندسی عمران چندضلعی آمادگی دارد تا انجام پروژه gis شما عزیزان را با کیفیت عالی در تمامی رشته ها انجام و تحویل دهد. کار را به کاردان بسپارید.

  • حمید اعلمی زیرک