چندضلعی

چندضلعی اراپه دهنده خدمات انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی

چندضلعی

چندضلعی اراپه دهنده خدمات انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی

  • ۰
  • ۰

انجام پروژه آباکوس

معرفی نرم‌افزار آباکوس

نرم افزار آباکوس یکی از قویترین و با کیفیت‌ترین نرم افزارها برای مدل‌سازی و تحلیل سیستم‌ها و مسائلی می‌باشد که تحلیل آن‌ها به صورت دستی و عددی ممکن نیست و یا به دلیل صرف وقت زیاد و حجم بالا به صرفه نیست. نرم افزار آباکوس با بهره گیری از روش اجزا محدود (Finite element) که از بهترین و دقیق‌ترین تئوری‌های عددی است قادر به تحلیل تمامی مسائل مهندسی مکانیک، عمران و ... می‌باشد. مهندسان مکانیک و عمران نرم افزار آباکوس را جزو قوی‌ترین نرم افزارها در رشته مکانیک و عمران می‌دانند.  پیدایش نرم افزار اباکوس به سال ۱۹۷۸ بر می‌گردد . اسم نرم افزار آباکوس از چرتکه گرفته شده است، که در گذشته به عنوان ابزار محاسباتی استفاده می‌شد. با پیشرفت روزافزون امکانات نرم‌­افزاری و سخت‌افزاری در چند دهه اخیر استفاده از نرم‌افزارهای اجزاء محدود نظیر آباکوس در مسائل مهندسی و انجام پروژه‌های علمی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا و هم چنین ارایه مقالات علمی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. 
چندضلعی امادگی دارد تا انجام پروژه های آباکوس در تمامی رشته‌ها نظیر: ، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، هوافضا و ژئوتکنیک را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد.

نحوه انجام پروژه آباکوس در چندضلعی

پس از ارسال سفارش پروژه شما تیم کارشناسان متخصص چندضلعی در زمینه آباکوس مستندات ارسالی توسط شما را بررسی نموده و روش‌های مختلف را برای انجام سفارش پروژه آباکوس به اطلاع شما خواهد رساند. همچنین در صورتی که روش‌های مختلفی برای انجام پروژه شما وجود داشته باشد و یا اینکه بتوان ابتکارات و نوآوری‌هایی را برای انجام پروژه اعمال نمود، کارفرما در جریان این موارد نیز قرار خواهد گرفت. هزینه ثبت سفارش و مشاوره اولیه انجام پروژه آباکوس رایگان است.

اهم خدمات چندضلعی در زمینه انجام پروژه های آباکوس

 

انجام پروژه آباکوس مهندسی عمران

 

انجام پروژه های آباکوس مهندسی مکانیک

 

انجام پروژه های دانشجویی آباکوس ژئوتکنیک

 

انجام پروژه آباکوس رشته هوافضا

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • حمید اعلمی زیرک